1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 8(106)'2012
  5. Соціальні мережі, як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтами

Соціальні мережі, як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтами

И.А. Ушакова
Системи обробки інформації. — 2012. — № 8(106). – С. 54-58.
УДК 4.91
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Розглянуті і проаналізовані основні віхи становлення та класифікація соціальних мереж. Дано порівняння соціальних мереж та традиційних систем управління з клієнтами. Визначені переваги соціальних мереж для управління клієнтськими відносинами. Обґрунтований основний напрямок розвитку взаємовідносин з клієнтами через соціальний CRM.
Ключові слова: соціальні мережі, клієнт, управління взаємовідносинами з клієнтами, соціальний CRM
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Ушакова И.А. Соціальні мережі, як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтами / И.А. Ушакова  // Системи обробки інформації. – 2012. – № 8(106). – С. 54-58.