1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 6(113)'2013
  5. Біоенергетичні методи дослідження як здоров’язберігаючі нанотехнології в педагогічному процесі

Біоенергетичні методи дослідження як здоров’язберігаючі нанотехнології в педагогічному процесі

Л.А. Пісоцька, Т.В. Лакіза, Ю.О. Лоян, Л.В. Фадєєва, Н.Г. Кучук
Системи обробки інформації. — 2013. — № 6(113). — С. 277-280.
УДК 613.8 : 577.23 : 37.091.2
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Розглянуто можливості використання в педагогічному процесі методів біоінформаційної медицини для визначення психофізіологічних особливостей учнів групи для подальшого оптимального вибору методів викладання. Показано, що метод кірліанографічного дослідження випромінювань пальців людини співвідноситься з показниками замірів біоенергетичної активності біологічно активних точок. Визначено, що кірліанографія має перевагу перед іншими біоенергоінформаційними методами дослідження для використання в педагогічному процесі, а його застосування на кольоровій плівці дозволяє визначити пріоритетні природні здібності слухача, що доцільно в процесі виховання та навчання в світі сучасної їх гуманізації.
Ключові слова: нанотехнологія, кірліанографія, психофізіологічні особливості
Бібліографічний опис для цитування:
Пісоцька Л. А. Біоенергетичні методи дослідження як здоров’язберігаючі нанотехнології в педагогічному процесі / Л.А. Пісоцька, Т.В. Лакіза, Ю.О. Лоян, Л.В. Фадєєва, Н.Г. Кучук  // Системи обробки інформації. — 2013. — № 6. — С. 277-280.