1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 6(122)'2014
  5. Система автоматизованого планування рекламної кампанії для підприємств малого та середнього бізнесу

Система автоматизованого планування рекламної кампанії для підприємств малого та середнього бізнесу

В. І. Дубровін, К. О. Фандєєва
Системи обробки інформації. — 2014. — № 6(122). — С. 177-180.
УДК 004.9; 659.127
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Розроблено систему, що дозволяє спростити процес прийняття рішень у плануванні рекламної кампанії підприємства. Система надає можливість знайти рекламоносії, стратегію проведення реклами та найбільш ефективний план розміщення рекламного повідомлення. Отримані результати дозволяють рекламісту враховувати усі деталі та прийняти оптимальне рішення при плануванні реклами підприємств малого та середнього бізнесу.
Ключові слова: динамічне програмування, медіаплан, метод аналізу ієрархій, реклама, семантична мережа, система підтримки прийняття рішень
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Дубровін В. І. Система автоматизованого планування рекламної кампанії для підприємств малого та середнього бізнесу / В. І. Дубровін, К. О. Фандєєва  // Системи обробки інформації. — 2014. — № 6. — С. 177-180.