1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 4(129)'2015
  5. Особливості впровадження системи управління партнерськими відносинами на підприємстві

Особливості впровадження системи управління партнерськими відносинами на підприємстві

Т.Ю. Андрющенко, О.Б. Бережна
Системи обробки інформації. — 2015. — № 4(129). – С. 122-126.
УДК 658:004
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

В сучасному конкурентному середовищі теорії управління партнерськими відносинами з постачальниками набувають все більшого значення. Управління партнерськими відносинами може надати підприємству перевагу перед конкурентами, тому визначення засобів для керування та створення умов для лояльних партнерських відносин стає нагальною потребою.
Ключові слова: маркетинг партнерських відносин, стейкхолдери, система управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами, факторинг, системи підтримки прийняття рішень
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Андрющенко Т.Ю. Особливості впровадження системи управління партнерськими відносинами на підприємстві / Т.Ю. Андрющенко, О.Б. Бережна  // Системи обробки інформації. – 2015. – № 4(129). – С. 122-126.