1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 4(129)'2015
  5. Дослідження ефективності методiв з підвищення лояльності цільової аудиторії та збільшення прибуткiв інтернет-магазинів

Дослідження ефективності методiв з підвищення лояльності цільової аудиторії та збільшення прибуткiв інтернет-магазинів

Д.В. Гриньов, Б.I. Герасименко
Анотації на мовах:

У статті розглянуто основні методи підвищення кiлькостi продажів для комерційних сайтів та iнтернетмагазинiв. Проведено аналіз факторів, що впливають на рівень продажів. Представлені висновки щодо необхідностi комплексного застосування методів підвищення лояльностi цiльовоi аудиторiї при веденні бізнесу.
Ключові слова: електронна комерція, підвищення конверсії, рівень конверсії, лояльність, цільова аудиторія