1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 2(69)'2008
  5. Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу

Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу

І.О. Романенко, І.В. Рубан, В.В. Калачова
Системи обробки інформації. — 2008. — № 2(69). – С. 166-170.
Тематика статті: Виховання
УДК 681.3:681.5
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Робота присвячена дослідженню проблеми можливих шляхів адаптації навчально-виховного процесу за дистанційною формою навчання (ДН) до відповідної предметної області (ПрО), конкретного студента та процесу навчання. у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України в світі положень Болонського процесу. Проаналізовано компоненти комплексної моделі адаптивної дистанційної системи навчання (ДСН) та особливості їх взаємодії. Розглянуто можливий варіант організації структурно-функціональної моделі адаптивної ДСН (АДСН) та запропоновано алгоритм функціонування моделі системи управління АДСН.
Ключові слова: дистанційне навчання, адаптивна дистанційна система навчання, алгоритм функціонування моделі системи управління
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Романенко І.О. Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу / І.О. Романенко, І.В. Рубан, В.В. Калачова  // Системи обробки інформації. – 2008. – № 2(69). – С. 166-170.