В науковій статті розглядається актуальна проблема створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом на основі лінійного двигуна для нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Вона складається з диференційних рівнянь зміни тиску у пневморесорі та руху верхньої її частини для пневматичних ресор діафрагмового типу . Визначено функцію масової витрати повітря для нахилу кузова, що базується на обчисленні термодинамічних функцій розходу.
Ключові слова: комбінований привод, пневморесора, тиск у пнеморесорі, імітаційна модель
Бібліографічний опис для цитування:
Єріцян Б. Х.
Математична модель пневматичної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Системи обробки інформації. — 2015. — № 10. — С. 200-204.