1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 12(137)'2015
  5. Інформаційна технологія прийняття рішення щодо стратегії рекламної компанії в умовах конкуренції: таргетинг реклами і ціноутворення

Інформаційна технологія прийняття рішення щодо стратегії рекламної компанії в умовах конкуренції: таргетинг реклами і ціноутворення

Г. В. Шевченко, О. В. Барабаш
Системи обробки інформації. — 2015. — № 12(137). — С. 174-177.
УДК 4.65
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Розглядається рекламна стратегія, яка дозволяє спрямовувати рекламу до різних груп споживачів на ринку з урахуванням конкуруючих фірм. В умовах розвитку інформаційних технологій адресування реклами в меншому степені споживачам, які використовують продукцію різних фірм, можна розглядати як спосіб створити додаткову диференціацію на ринку. Показано, що таргетинг робить рекламу більш ефективною за рахунок усунення розповсюдження реклами для споживачів, які не будуть купувати послугу. Представлена модель дозволяє продемонструвати, як на рекламну стратегію фірми впливає здатність фірми таргетингувати ціни. Показано, що таргетинг реклами є більш цінним для фірм у конкурентному середовищі, ніж здатність до таргетингу цін.
Ключові слова: рекламні витрати, рівноважний прибуток, таргетинг реклами, таргетинг ціноутворення, функція розподілу
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Шевченко Г. В. Інформаційна технологія прийняття рішення щодо стратегії рекламної компанії в умовах конкуренції: таргетинг реклами і ціноутворення / Г. В. Шевченко, О. В. Барабаш  // Системи обробки інформації. — 2015. — № 12. — С. 174-177.