1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 9(134)'2015
  5. Підвищення ефективності дистанційного навчання у технічних вишах на основі використання інтерактивної когнітивної графіки

Підвищення ефективності дистанційного навчання у технічних вишах на основі використання інтерактивної когнітивної графіки

І. В. Шостак, Д. А. Купріянов
Системи обробки інформації. — 2015. — № 9(134). — С. 190-194.
УДК 4.89
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Стаття присвячена питанням використання інтерактивної когнітивної графіки у процесі підготовки студентів технічних спеціальностей вишів. Проведено огляд розвитку когнітивної графіки та її використання в навчальному процесі вишу на прикладі дистанційного навчання. Розглянуто різновиди існуючих систем управління навчанням, показано переваги системи Moodle, щодо використання в процесі видачі навчального матеріалу засобами комп'ютерної когнітивної графіки. В перспективі можливості когнітивної графіки можуть бути використані при розробці інтерфейсів, які підвищить рівень компетентності майбутніх інженерів.
Ключові слова: інформатизація освіти, дистанційне навчання, інженерна підготовка, комп’ютерна графіка, інтерактивна когнітивна графіка, інтерфейс
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Шостак І. В. Підвищення ефективності дистанційного навчання у технічних вишах на основі використання інтерактивної когнітивної графіки / І. В. Шостак, Д. А. Купріянов  // Системи обробки інформації. — 2015. — № 9. — С. 190-194.