1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 3(140)'2016
  5. Система оцінки якості дистанційної освіти в Україні: основні проблеми і задачі

Система оцінки якості дистанційної освіти в Україні: основні проблеми і задачі

Л.В. Мирутенко
Системи обробки інформації. — 2016. — № 3(140). – С. 260-263.
УДК [004:37.018.43]:[303.4/.7:37.014.6](477)
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Для покращення дистанційного навчання на практиці необхідно, насамперед, знати, що вкладається в поняття «якість освіти» і як її можна оцінити при дистанційній формі навчання. У статті проводиться дослідження вмісту поняття «якість вищої освіти» та розглядаються сучасні підходи до оцінки якості дистанційної освіти. Крім того, для визначення критеріїв оцінювання якості, які також повинні бути і критичними критеріями успіху, автором проводиться аналіз досліджень, присвячених проблемі оцінювання систем дистанційної освіти. Шляхом міркувань і результатів досліджень для українських науковців сформульована одна із основних задач сьогодення.
Ключові слова: якість вищої освіти, показники якості дистанційного навчання, оцінка якості дистанційної освіти
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Мирутенко Л.В. Система оцінки якості дистанційної освіти в Україні: основні проблеми і задачі / Л.В. Мирутенко  // Системи обробки інформації. – 2016. – № 3(140). – С. 260-263.