1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 4(141)'2016
  5. Вплив соціальних каналів на просування освітніх послуг

Вплив соціальних каналів на просування освітніх послуг

І. О. Ушакова
Системи обробки інформації. — 2016. — № 4(141). — С. 188-191.
УДК 339.138:004:378
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Показана роль освітніх послуг в світовій конкурентоспроможності України. Розглянута специфіка освітньої послуги, структура ринку освітніх послуг та характеристика його суб’єктів. Проведений аналіз результатів опитування щодо впливу різних каналів на обізнаність абітурієнтів щодо вищого навчального закладу. Показана перевага впливу соціального каналу з найбільш ближчого оточення абітурієнта, а саме батьків, знайомих, однокласників. Обґрунтована необхідність використовувати для просування освітніх послуг нових соціальних медіа.
Ключові слова: освітні послуги, ринок освітніх послуг, вищий навчальний заклад, абітурієнт, опитування, соціальні мережі
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Ушакова І. О. Вплив соціальних каналів на просування освітніх послуг / І. О. Ушакова  // Системи обробки інформації. — 2016. — № 4. — С. 188-191.