1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 7(144)'2016
  5. Метод оптимізації розподілу обсягу замовлення між конкуруючими агентами

Метод оптимізації розподілу обсягу замовлення між конкуруючими агентами

Т.О. Колпакова, А.О. Олійник
Анотації на мовах:

У роботі запропоновано метод оптимізації розподілу обсягу замовлення між конкуруючими агентами, який враховує відносні коефіцієнти важливості критеріїв, за якими проводиться оптимізація. Розроблений метод дозволяє оптимально розподілити обсяг між декількома агентами, мінімізувати витрати і уникнути можливих затримок в поставках. Даний метод можливо використовувати при вирішенні практичних завдань вибору конкуруючих агентів, в яких учасники пропонують рівнозначні альтернативи (товари або послуги).
Ключові слова: оптимізація, розподіл обсягу, критерій оптимальності, відносні пріоритети критеріїв