1. Наука
  2. Видання
  3. Системи озброєння і військова техніка
  4. 4(24)'2010
  5. Розробка методу керування пріоритетами обслуговування на основі оцінки корисності обслуговування запиту

Розробка методу керування пріоритетами обслуговування на основі оцінки корисності обслуговування запиту

О.П. Турута
Анотації на мовах:

У статті розглядається підхід до оцінки корисності обслуговування запиту для сервісу. Критерієм якості обслуговування вважається мінімальна загальна кількість помилок, які виникли при обслуговуванні запитів. Загальна кількість складається з трапилися відмов обслуговуванні і профілактичних, зроблених системою для попередження настання ситуації відмови в обслуговуванні. На підставі отриманої оцінки розроблено метод управління пріоритетами обслуговування, який дозволяє враховувати обсяг трафіку частково обслугованого запиту, групу клієнта, який створив запит та ін. В результаті одержано метод, який підвищує якість обслуговування запитів в інформаційній мережі.
Ключові слова: обслуговування запитів, оцінка корисності, якість обслуговування, інформаційна мережа