1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 4(150)'2017
  5. Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару

Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару

Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва
Системи обробки інформації. — 2017. — № 4(150). — С. 158-162.
УДК 4.5
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

У статті представлені актуальні питання розробки рекламної компанії в соціальній мережі "Вконтакте" з метою просування бренду "Korania Sketchbook". У статті розглянуто порядок пошуку цільової аудиторії, тестування і запуск рекламних постів. Наводяться конкретні приклади створення рекламної компанії.
Ключові слова: соціальні мережі, рекламна компанія, цільова аудиторія, бренд, korania sketchbook, вконтакте, просування
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Титоренко Ф. С. Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару / Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва  // Системи обробки інформації. — 2017. — № 4. — С. 158-162.