1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 4(150)'2017
  5. Оцінювання вмісту інтерактивного книжкового видання для навчання читанню дітей дошкільного віку

Оцінювання вмісту інтерактивного книжкового видання для навчання читанню дітей дошкільного віку

Н.С. Гур’єва
Анотації на мовах:

У цьому дослідженні була розроблена оцінка інтерактивних електронних книг, заснована на стратегіях навчання, які полегшують процес читання дітям у віці 4–6 років. Були проаналізовані і оцінені різні чинники, що стосуються як зовнішнього вигляду, так і інформаційного наповнення: функціональність і зручність використання, зміст та педагогічні аспекти, дизайн і технічні аспекти, які впливають на процес навчання. Було запропоновано спільне читання – взаємодія між батьками і дітьми під час читання – що допомагає розвивати навички володіння мовою і побудови складних конструкцій з представленого матеріалу.
Ключові слова: електронні книги на планшетах, навчання читанню, зміст, діти