1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 2(153)'2018
  5. Використання карт пам’яті для структурування інформаційного простору навчальних дисциплін у e-learning

Використання карт пам’яті для структурування інформаційного простору навчальних дисциплін у e-learning

О.І. Пушкар, О.С. Завгородня
Системи обробки інформації. — 2018. — № 2(153). – С. 108-116.
УДК 004.9:371.68
Мова статті: українська
Анотації на мовах:


Анотація: Поширення використання технологічно насичених середовищ у навчанні дорослих (як студентів, так і персоналу підприємств) зумовлює актуальність проблем залучення уваги здобувачів освіти при навчанні у таких середовищах, що є основою для забезпечення ефективності будь-якого навчання. У статті доведено необхідність використання карт пам'яті у e-learning, а також удосконалено класифікацію навчальних цілей із включенням таких, що притаманні системам електронного навчання.


Ключові слова: карти пам'яті, e-learning, структурування інформаційного простору
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Пушкар О. І. Використання карт пам’яті для структурування інформаційного простору навчальних дисциплін у e-learning / О.І. Пушкар, О.С. Завгородня  // Системи обробки інформації. – 2018. – № 2(153). – С. 108-116. https://doi.org/10.30748/soi.2018.153.14.