Модель процесу навчання дисципліні

К. С. Малишкіна, А. Б. Єгоров, Р. В. Лохмачьов
Тематика статті: Виховання
УДК 658.5.012.1
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

В статті аналізуються моделі процесу навчання дисципліні різної складності за допомогою представленої уніфікованої моделі одиничної реалізації процесу навчання. Розглянуті моделі таких процесів, як дистанційне та індивідуальне навчання (без урахування та з урахуванням впливу викладача відповідно), для визначення їх показників якості – результативності та ефективності процесу. Застосування запропонованих моделей при рішенні проблеми підвищення якості та керованості дозволить оптимізувати процеси навчання для різних спеціальностей, реальних здібностей студентів, рівня забезпеченості процесу.
Ключові слова: процес навчання, одинична реалізація процесу навчання, показники якості, коефіцієнт результативності студента, параметр викладання, ефективність процесу навчання
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Малишкіна К. С. Модель процесу навчання дисципліні / К. С. Малишкіна, А. Б. Єгоров, Р. В. Лохмачьов  // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. — 2010. — № 3. — С. 208-212.