1. Наука
  2. Видання
  3. Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України
  4. 2(8)'2012
  5. ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ МОНОІМПУЛЬСНОЇ РЛС АВТОСУПРОВОДЖЕННЯ ЛІТАКА НА ЕТАПІ ПОСАДКИ З РЕАЛІЗАЦІЄЮ АМПЛІТУДНОГО СПОСОБУ ПЕЛЕНГАЦІЇ, АМПЛІТУДНОЇ ОБРОБКИ Й ДОППЛЕРІВСЬКОЮ ФІЛЬТРАЦІЄЮ ВІДБИТТІВ

ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ МОНОІМПУЛЬСНОЇ РЛС АВТОСУПРОВОДЖЕННЯ ЛІТАКА НА ЕТАПІ ПОСАДКИ З РЕАЛІЗАЦІЄЮ АМПЛІТУДНОГО СПОСОБУ ПЕЛЕНГАЦІЇ, АМПЛІТУДНОЇ ОБРОБКИ Й ДОППЛЕРІВСЬКОЮ ФІЛЬТРАЦІЄЮ ВІДБИТТІВ

Н.Д. Рысаков, В.В. Куценко, И.В. Титов, С.А. Макаров
Анотації на мовах:

У роботі запропоновані можливі принципи побудови моноімпульсної РЛС автосупроводження з реалізацією оптимальної допплерівською фільтрацією відбитих імпульсів й амплітудного способу пеленгації літака для її включення до складу радіолокаційного посадкового комплексу, який забезпечує гарантоване керування посадкою літака на аеродром у складних погодних умовах. Запропоновано два способи забезпечення ідентичності амплітудних характеристик двох прийомних трактів у кожній площині пеленгації.
Ключові слова: посадковий радіолокатор, радіолокаційний посадковий комплекс, злітно-посадочна смуга, розрахункова крапка посадки, рівносигнальний напрямок, амплітудна характеристика, селекція рухомих цілей, (адаптивний) когерентний накопичувач, канал автосупроводження, тимчасове автоматичне регулювання посилення, автоматичне вирівнювання посилення