1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 1(75)'2009
  5. ВИКОРИСТАННЯ ШЕЙДЕРОВ В 3D ПРОГРАМУВАННІ ПРИ СТВОРЕННІ ВЛАСНИХ АЛГОРИТМІВ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ

ВИКОРИСТАННЯ ШЕЙДЕРОВ В 3D ПРОГРАМУВАННІ ПРИ СТВОРЕННІ ВЛАСНИХ АЛГОРИТМІВ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ

Д.В. Гнатюк, З.Б. Холодна
Анотації на мовах:

Проведено аналіз алгоритмів візуальних ефектів, написаних за допомогою шейдерів і відмінних від алгоритмів, вживаних в графічному відеоадаптері, і впливу шейдерів на продуктивність системи. Як об'єкт дослідження був вибраний графічний відеоадаптер, що підтримує вершинні і вертексні (фрагментні) шейдери.
Ключові слова: графічний процесор, вершинні шейдери, геометричні шейдери, піксельні (фрагментні) шейдери