1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 1(75)'2009
  5. Практична спрямованість на заняттях з вищої математики як засіб розвитку пізнавальної активності курсантів

Практична спрямованість на заняттях з вищої математики як засіб розвитку пізнавальної активності курсантів

І.І. Сидоренко
Системи обробки інформації. — 2009. — № 1(75). – С. 165-167.
Тематика статті: Виховання
УДК 519.21:316.7
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

B статті аргументується необхідність введення на заняттях з вищої математики професійно орієнтованих задач як засобу підвищення інтересу курсантів до дисципліни. У якості прикладу практичної спрямованості моделюється низка задач прикладного характеру.
Ключові слова: пізнавальна активність, професійно орієнтовані задачі, практична спрямованість
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Сидоренко І.І. Практична спрямованість на заняттях з вищої математики як засіб розвитку пізнавальної активності курсантів / І.І. Сидоренко  // Системи обробки інформації. – 2009. – № 1(75). – С. 165-167.