Анотація: Визначено перспективні напрямки використання можливостей мережі Інтернету, як сучасного засобу інформаційних маркетингових комунікацій на ринку фармацевтичної продукції та товарів медичного призначення в України. Розглянуто основні критерії та параметри для оцінювання споживацьких якостей вебсайтів фармацевтичних підприємств, які займаються виробництвом, оптовою та роздрібною торгівлею і дистрибуцією лікарських засобів та медичних товарів. Наведено основні вимоги до функціональності та змісту таких сайтів з точки зору користувачів – населення, замовників, покупців лікарських засобів і товарів медичного призначення. Для формалізації й отримання розрахункових інтегральних оцінок якості фармацевтичних сайтів запропоновано застосування методів та моделей на основі теорії нечітких множин.