1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 5(86)'2010
  5. Модель формування позитивного іміджу компанії

Модель формування позитивного іміджу компанії

О.О. Козелков, А.О. Подорожняк, Т.А. Пінчук
Анотації на мовах:

У статті показано, що покращення іміджу компанії забезпечує конкурентоспроможність підприємства і підвищує його вартість. Запропонована авторами модель формування позитивного іміджу компанії дозволяє залежно від динаміки зміни мети підприємства в короткі терміни визначити оптимальну стратегію вибору засобу інтегрованих маркетингових комунікацій, що, у свою чергу, приводить до прагнення отримати максимальний прибуток від продажів продукції підприємства за рівних інших умов.
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, оптимізація, позитивний імідж компанії