1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 5(86)'2010
  5. Групове оцінювання учасників навчального процесу як засіб формування рейтингу суб'єктів навчання

Групове оцінювання учасників навчального процесу як засіб формування рейтингу суб'єктів навчання

О.В. Калиниченко, Н.С. Лєсна, Г.А. Портянченко
Системи обробки інформації. — 2010. — № 5(86). – С. 267-273.
Тематика статті: Виховання
УДК 355.2
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Аналіз використовуваних на сьогоднішній день програмних продуктів дистанційного навчання показує, що набір засобів спілкування в більшості систем обмежується електронною поштою, чатом і форумом у їх традиційному виконанні. Контроль засвоєння знань проводиться на підставі виконаних контрольних робіт та іноді за рахунок систем он-лайн тестування, тобто виникає проблема недостатньо коректної оцінки знань, наприклад, у випадку конфлікту термінологічної бази студента і викладача. У зв’язку з вищеозначеним виникає питання впровадження нових технологій додаткового оцінювання знань студентів, особливо на етапі самоконтролю, які б дозволили підвищити коректність остаточної оцінки рівня знань за рахунок спостереження за інтелектуальною поведінкою користувача у процесі навчання. Перспективним підходом у цьому розумінні є формування рейтингу користувачів навчальних дискусійних форумів і дошок, коли знання у певній галузі оцінюються не тільки викладачами а й іншими суб’єктами навчання.
Ключові слова: суб’єкт навчання, експертна оцінка, коефіцієнтів компетентності експертів, ранжирування, дисперсійний коефіцієнт конкордації
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Калиниченко О.В. Групове оцінювання учасників навчального процесу як засіб формування рейтингу суб'єктів навчання / О.В. Калиниченко, Н.С. Лєсна, Г.А. Портянченко  // Системи обробки інформації. – 2010. – № 5(86). – С. 267-273.