1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 2(92)'2011
  5. Метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки

Метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки

І.С. Ясенова
Системи обробки інформації. — 2011. — № 2(92). – С. 230-233.
УДК 004:681.5
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

В статті піднімається питання необхідності розробки підходу до формування плану навчання студентів в рамках нормативних обмежень з урахуванням логічної послідовності дисциплін. Представлено метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки, що дозволяє розрахувати інформаційну взаємозалежність модулів – вплив одного модуля на інший – таким чином, щоб зв’язки між ними були встановлені обґрунтовано. Приведені етапи методу визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки. Представлені формули, за якими здійснюється розрахунок, та форми анкет, які необхідно заповнити експертам.
Ключові слова: управління навчальним процесом, структурно-логічна схема
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Ясенова І.С. Метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки / І.С. Ясенова  // Системи обробки інформації. – 2011. – № 2(92). – С. 230-233.