1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 6(96)'2011
  5. Критеріальна модель керування якістю навчального процесу

Критеріальна модель керування якістю навчального процесу

К.С. Малишкіна
Анотації на мовах:

В статті представлена критеріальна модель керування якістю навчального процесу, яка, на відміну від діючого моніторингу якості навчального процесу,дозволяє однозначно визначити причини зміни його результативності: відносна зміна рівня викладання, відносна зміна рівня методичного та технічного забезпечення дисципліни, відносна зміна якості набору студентів. Застосування розробленої критеріальної моделі керування якістю навчального процесу при рішенні проблеми підвищення якості та ефективності керування дозволяє оптимізувати навчальні процеси для різних зовнішніх і внутрішніх факторів.
Ключові слова: навчальний процес, критеріальна модель, коефіцієнт результативності студента, параметр викладання, моніторинг