1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 7(97)'2011
  5. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу

Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу

О.В. Тарасов, М.А. Бакіров
Системи обробки інформації. — 2011. — № 7(97). — С. 39-42.
УДК 659.1:004.55
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

В статті розкривається значимість організації рекламних кампаній в Інтернеті з метою підвищення ефективності управління бізнесом. Розглянута концепція, кроки проведення рекламних кампаній та їх особливості. Наведені основні характеристики кожного з етапів. Зроблені висновки щодо важливості проведення рекламних кампаній та необхідності розробки математичної моделі їх опису.
Ключові слова: Інтернет, CTR, цільова аудиторія, клік, банер, сайт, продаж, реклама
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Тарасов О. В. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу / О.В. Тарасов, М.А. Бакіров  // Системи обробки інформації. — 2011. — № 7. — С. 39-42.