1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 7(97)'2011
  5. ПРОНИКНЕННЯ CRM СИСТЕМ В СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

ПРОНИКНЕННЯ CRM СИСТЕМ В СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

І.О.Ушакова, С.О.Панасенко
Анотації на мовах:

Лише кілька років тому почала обговорюватися ідея соціального CRM. Найбільш жваві розмови були про вплив соціальних мереж на маркетинг, брендинг і просування продукту. За останні кілька років соціальний CRM пройшов шлях від "просто поговорити" до розробки товарів і послуг, а також процесів, які зближують обидва світи (реальний і віртуальний). CRM являє собою філософію і стратегію бізнесу, підтримувану технологічною платформою, бізнесправилами, процесами і соціальними характеристиками, які призначені для залучення клієнта в спільну розмову з метою просування взаємовигідної ідеї у довіреному та прозорому бізнес-середовищі. Це відповідь компанії на право спілкування клієнта. Складністю організацій в даний час є адаптація та підготовка до зустрічі з потребами і попитом цих нових соціальних споживачів. Проте багато організацій досі не розуміють значення CRM в соціальних медіа. А насправді соціальний CRM призначений для перетворення шанувальників у послідовники, а клієнтів в адвокати.
Ключові слова: управління взаємовідносинами з клієнтами, Social CRM (соціальний CRM), всесвітня мережа, соціальна мережа