1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 4(102)'2012
  5. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів

Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів

О. В. Тарасов, М. А. Бакіров
Системи обробки інформації. — 2012. — № 4(102). — С. 68-71.
УДК 51-78 : 659
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

У статті розглянуті питання насиченості сучасного IT-ринку продуктами, що дозволяють вирішувати завдання планування рекламних кампаній, а також робиться висновок щодо необхідності створення оригінальної математичної моделі, яка б враховувала специфіку проведення реклами культурно-масових заходів. Запропонована математична модель, яка дозволяє оцінити розподіл коштів між різноманітними видами реклами та тенденцію у зміні їх важливості.
Ключові слова: Інтернет, економіко-математична модель, метод найменших квадратів, моделювання, реклама
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Тарасов О. В. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров  // Системи обробки інформації. — 2012. — № 4. — С. 68-71.