1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 4(102)'2012
  5. Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакету Anylogic

Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакету Anylogic

І. О. Ушакова, С. О. Панасенко
Системи обробки інформації. — 2012. — № 4(102). — С. 76-80.
УДК 4.91
Мова статті: українська
Анотації на мовах:

Визначені основні напрямки впливу соціальних мереж на взаємовідносини з клієнтами, а саме на формування лояльності клієнтів. Розглянуті особливості моделювання соціальних мереж та агентного моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів. Побудовано багатоагентну модель формування лояльності клієнтів під впливом розповсюдження інформації в соціальній мережі. За моделлю визначена тенденція зміни стану клієнтів з потенційних на реальні на протязі модельного періоду.
Ключові слова: соціальні мережі, лояльність, клієнт, управління взаємовідносинами з клієнтами, агентна модель
Інформація про авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування:
Ушакова І. О. Моделювання інформаційного впливу соціальних мереж на лояльність клієнтів засобами пакету Anylogic / І. О. Ушакова, С. О. Панасенко  // Системи обробки інформації. — 2012. — № 4. — С. 76-80.