НовиниНовини кафедри психології та педагогіки

Тренінг «Я та соціальні мережі».

19 березня на кафедрі психології та педагогіки в рамках роботи «Школи лідерства» пройшов тренінг «Я та соціальні мережі».

Для сучасної молоді соціальні мережі – це одне з основних джерел отримання інформації. В соціальних мережах молодь розповідає про себе і збирає інформацію про інших. Проводячи значний час в соціальній мережі, не кожний замислюється над тим, хто та для чого створює відповідний інформаційний контент, перетворює звичайного користувача у споживача «необхідної» інформації.

Заняття як завжди пройшло у тренінговому форматі. На початку познайомились – зібрали нікнейми (обговорили їх значення), визначили якими он-лайн ресурсами та мережами користуються учасники тренінгу, побудували рейтинг популярності останніх.

Зробили порівняльну характеристику трьох, найбільш розповсюджених для цільової аудиторії, он-лайн платформ: Instagram, Tik Tok, yuotube. А далі… Далі спробували створити інформаційне повідомлення з урахуванням визначених особливостей подачі інформації у різних джерелах. В якості базового матеріалу обрали всім відому історію. Три команди проявили свою креативність, спостережливість, творчість та підготували три варіанта історії.
Наприкінці тренінгу проголосували та обрали кращий варіант. Команда, яка створила історію у форматі Tik Tok стала лідером за переважною кількістю голосів.

Сподіваємось, що тепер, читаючи інформацію в соціальній мережі, учасники тренінгу будуть більш скептичними та критично налаштованими, щоб побачити не тільки «картинку», але усвідомити значення того, що бачили або прочитали.

Попередній запис

УНІВЕРСИТЕТ. СТРАТЕГІЯ. МІСІЯ

Наступний запис

Участь курсантів у науковій роботі НЦ ПС ХНУПС