НовиниНовини кафедри психології та педагогіки

Критика – схвалення – розвиток

На кафедрі психології та педагогіки Харківського національного університету Повітряних Сил Імені Івана Кожедуба відбувся ще один тренінг у «Школі лідерства». Фокус тренінгу – набуття вмінь налагодження зворотного зв’язку.

Вибір теми обумовлений тим, що лідером є той, хто опікується розвитком своїх послідовників. Надавати поштовх до розвитку неможливо без оцінювання результатів виконання завдання. Саме тому учасники тренінгу опановували технологію побудови зворотного зв’язку.

Актуалізувати важливість зворотного зв’язку та доцільність правильного підбору інструментів щодо його здійснення дозволили прості запитання:

  1. Що вам приємніше чути при оцінюванні виконаного вами завдання: критику, схвалення чи розвиваючу промову?
  2. Що з переліченого ви чуєте частіше?

Виявилося, що саме розвиваючої промови чекають курсанти від офіцерів та викладачів.

Щоб зрозуміти як побудувати розвиваючу промову, учасники тренінгу спочатку спробували критикувати результати інших та відчули критику колег по відношенню до себе. Потім намагалися дати максимальне схвалення роботи своїх колег та потішитися схваленням з боку інших. Аналіз отриманих результатів довів, що неконструктивна критика та «солодке» схвалення – не стимулює людину рухатися вперед.

Розвиваюча промова, хоча й складніша (до речі застосували три техніки: «Сендвіч», «Лінійка», «Історія  з життя»), але дає необхідний стимулюючий ефект.

Висновок – розвивайтеся самі та стимулюйте розвиватися інших!

 

Попередній запис

Інститут цивільної авіації Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба.

Наступний запис

ВИШИВАНКА-ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДУШІ!