1. Наука
  2. Видання
  3. Системи обробки інформації
  4. 3(149)'2017
  5. Впровадження пілотного спільного проекту в український повітряний простір

Впровадження пілотного спільного проекту в український повітряний простір

О.Є. Луппо, O.М. Алєксєєв, М.М. Богуненко, Т.А. Колесник
Анотації на мовах:


Анотация: Мета: розвиток і вдосконалення системи організації повітряного руху повинні бути безперервними. Вона повинна відповідати вимогам у сфері авіаційних перевезень. Метою даної статті є розгляд пілотного спільного проекту, можливість його реалізації в українському повітряному просторі та поради щодо його реалізації. Також важливо визначити часові рамки реалізації функціональних можливостей пілотного спільного проекту в повітряному просторі України. Методи: на основі проаналізованих даних із The World Bank of Data, статистики FlightRadar24.com, ми визначили середню кількість повітряного руху, що перетинає Європу і Україну щорічно. З огляду на отримані результати, ми зробили оцінку про необхідність реалізації пілотного спільного проекту в повітряному просторі України. Результати: у зв'язку зі зміною політичної ситуації на території України, використання маршрутів польотів над східною частиною України та над Кримським півостровом було припинено і потоки повітряного руху були розподілені в обхід України. Ми зробили висновок, що в даний час тільки три з шести функціональних можливостей організації повітряного руху будуть цінним удосконаленням українського повітряного простору. Запропоновано запровадити в Україні Initial Trajectory Information Sharing та Initial System Wide Information Management до 2025 року, а Airport Integration and Throughput запропоновано бути встановленою до 2024 року. Обговорення: "Висока стіна", що розтяглася від північно-східної частини до південної частини України, створила перешкоду для транзитного повітряного руху, а також зменшила кількість щоденних рейсів через повітряний простір України. Це викликало величезну втрату зборів за аеронавігаційне обслуговування і, як наслідок, відсутність фінансування авіаційної транспортної системи в Україні. У даний момент єдиною мотивацією продовжити вдосконалення української системи організації повітряного руху є необхідність відповідати рівню розвитку повітряного простору Європейського Союзу, щоб мати можливість забезпечити високу якість обслуговування.


Ключові слова: пілотний спільний проект, функціональні можливості організації повітряного руху, Initial Trajectory Information Sharing, Initial System Wide Information Management, Airport Integration and Throughput, впровадження проекту, пропускна здатність, ефективність, безпека

Whoops, looks like something went wrong.