Анотація: За всі часи основною задачею для системи військової освіти була та залишається задача підготовки висококваліфікованих військових фахівців, вирішення якої не можливе без якісного планування навчального процесу. Відомо, що лише системний підхід дозволяє якісно планувати навчання майбутніх фахівців, і лише розклад занять, як цільовий результат планування, дозволяє пов`язати в єдину систему різноманітні складові процесу навчання і визначити послідовність роботи її учасників. Процедура ручного складання розкладу передбачає значні витрати людських та часових ресурсів, а при автоматизації процесу можна значного скоротити необхідні ресурси, зокрема і час на складання розкладу, а також уникнути багатьох помилок, суб’єктивізму, тощо. Спираючись на існуючі керівні документи, в роботі проводиться класифікації критеріїв якості складання розкладу навчальних занять, яка повинна значно спростити етап формалізації задачі для її автоматизації.